Wednesday 2 January 2019

PRK CAMERON HIGHLANDS - PAKATAN HARAPAN HENTIKAN PROJEK PEMBANGUNAN ORANG ASLI, LIM KIT SIANG 'BUTA KAYU'

Tuduh BN Tidak Pedulikan Orang Asli, Pakatan Harapan Yang Hentikan Projek BN

Lim Kit Siang perlu bertanyakan kepada Kabinet Pakatan Harapan mengapa projek untuk infrastruktur untuk Orang Asli dihentikan selepas diluluskan Dato Sri Najib semasa BN memerintah. Beliau yang menyalahkan BN dengan tuduhan masyarakat Orang Asli dipinggirkan BN selama 6 dekad perlu berdiri depan cermin bagi melihat KEGAGALAN PAKATAN HARAPAN sendiri dan bukan menuding pihak lain.

Dalam siri kempen awal DAP masuk ke perkampungan Orang Asli, Kit Siang mahu menjadi JAGOAN kononnya DAP akan membela nasib pribumi demi mencari populariti picisan dan meraih undi Orang Asli. Bagaimanapun apa yang beliau mahu JAWAP DALAM PARLIMEN apabila peruntukan yang diluluskan oleh BN DIBATALKAN oleh PAKATAN HARAPAN?

Ini sikap TIDAK BERTANGGUNGJAWAB DAP dan PAKATAN HARAPAN apabila mereka membatalkan projek yang BN buat untuk kemudahan dan keselesaan rakyat. Hanya kerana mahu diangkat setinggi langit, DAP akan lakukan apa sahaja bagi menonjolkan diri dan akan HILANGKAN DIRI selepas dapat apa yang dimahukan.

Lim Kit Siang sebenarnya MEMALUKAN DIRI apabila menuduh pihak BN dan Kerajaan Negeri Pahang tidak berbuat apa apa untuk Orang Asli dan rakyat Pahang.

No comments:

Post a Comment