Thursday 20 February 2020

'KUDA TROJAN' GAGAL LAKSANA TUGAS - TUN M AKAN LETAK JAWATAN DAN SERAH KEPADA ANWAR IBRAHIM ESOK?

Tun M Letak Jawatan Esok, Serah Kuasa Kepada Anwar?


Tekanan peralihan kuasa semakin menghampiri apabila seorang pemimpin PKR Melaka mengeluarkan kenyataan mengelirukan serta berbeza dengan apa yang dinyatakan Perdana Menteri Tun Mahathir mengenai 'Pakatan Nasional'. Kecoh diperkatakan Tun M akan membuat kejutan pada 21/2/2020 samada merombak hampir 90% kabinet atau berundur secara mengejut dengan nasihat Majlis Presiden Pakatan Harapan namun segalanya masih menjadi tanda tanya.

Baca - TIADA PAKATAN NASIONAL - TUN M



kenyataan G.Rajendran

Baca - KETUA MENTERI MELAKA BERTUKAR?

Agak memeranjatkan kenyataan G.Rajendran turut menyentuh kedudukan Ketua Menteri Melaka dan seluruh struktur kerajaan negeri Melaka. Beliau memberi gambaran 'Pakatan Nasional' yang digembar-gemburkan akan benar-benar berlaku dan semestinya PKR akan berpecah kepada 2 kumpulan - Pro Anwar/ Pro Tun M. Desas desus dalam PKR menamakan Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali akan mengetuai kumpulan serpihan PKR dalam usaha menyokong Tun M sekiranya berlaku sebarang Undi Tidak Percaya terhadap PM manakala Amanah pula akan diketuai oleh Presiden AMANAH sendiri. Sementara itu DAP masih berdiam diri mengenai rancangan mereka namun sudah tersebar 'cakap cakap' ada pemimpin dalam DAP sendiri akan memberi sokongan kepada PM dan tidak menyebelahi Anwar Ibrahim untuk mengambil alih jawatan PM seperti dijanjikan sebelum PRU14.

kenyataan G.Rajendran


Benarkah dakwaan G.Rajendran ini sedangkan Tun M telah menafikan wujud sebarang cadangan bagi merealisasikan 'Pakatan Nasional.'? Bagaimana pula sekiranya perkara ini sememangnya dirancang namun disorokkan daripada pengetahuan Anwar Ibrahim? G.Rajendran selaku pemimpin PKR sudah tentu maklum apa yang berlaku dalam konflik dalaman PKR sendiri. Adalah beliau sendiri tidak menyokong Presiden PKR dalam usaha peralihan kuasa? 

Baca - PLAN AZMIN ALI MENENTANG ANWAR?

Bagaimana dengan DAP sekiranya berlaku juga Undi Tidak Percaya terhadap PM di Parlimen pada sessi Mac depan? Apakah DAP akan sokong Anwar Ibrahim atau Tun M? Apa yang bakal berlaku sekiranya Anwar kalah dalam usaha menjadi PM Ke-8 sepertimana impian 20 tahun beliau? Apakah akan berlaku Reformasi 2.0 sebagaimana cerita 'Plan B' dimainkan dalam media sosial? Apa itu 'Plan B'? Hanya mereka dalam PKR sahaja yang tahu. Jadi eloklah sekiranya pemimpin PKR tampil memberi penjelasan bagi merungkai kenyataan beliau sendiri. Dimana kedudukan Ketua Menteri Melaka sekarang sekiranya dakwaan G.Rajendran berlaku? Adakah akan kekal atau bertukar?

Apa akan berlaku pada 21/2/2020? Rombakan atau perpecahan? Apakah fokus Pakatan Harapan hanya kuasa memerintah sahaja dan kebajikan rakyat, ekonomi negara dan kemampuan negara hanya mainan pemimpin PH dan 'Gula-gula' akan ditaburkan bagi menutup mulut rakyat setiap kali mereka bertanya mengenai soal negara? Mana JANJI kepada Anak Muda?' Penjawat Awam? Rakyat pertengahan? Rakyat miskin?



1 comment:

  1. In this manner my colleague Wesley Virgin's adventure begins with this shocking and controversial VIDEO.

    You see, Wesley was in the military-and shortly after leaving-he discovered hidden, "SELF MIND CONTROL" secrets that the government and others used to get anything they want.

    THESE are the EXACT same SECRETS tons of famous people (notably those who "became famous out of nothing") and top business people used to become rich and successful.

    You've heard that you utilize only 10% of your brain.

    Really, that's because the majority of your brainpower is UNCONSCIOUS.

    Perhaps that thought has even taken place INSIDE your very own head... as it did in my good friend Wesley Virgin's head 7 years ago, while driving an unlicensed, garbage bucket of a car without a driver's license and $3.20 in his pocket.

    "I'm very fed up with living paycheck to paycheck! When will I become successful?"

    You've taken part in those types of questions, ain't it so?

    Your very own success story is going to happen. All you have to do is in YOURSELF.

    UNLOCK YOUR SECRET BRAINPOWER

    ReplyDelete