Wednesday 14 February 2018

'KELDAI DAP' BIADAP - POLITIKKAN KEMATIAN AHLI PARLIMEN PAYA BESAR

ZAIDI  DILINDUNGI LIM GUAN ENG UNTUK MENCEMUH  KEMATIAN AHLI PARLIMEN PAYA BESAR?

Dunia politik pembangkang kian terdesak dan pelbagai kaedah digunakan bagi meraih simpati serta menimbulkan persepsi buruk terhadap kerajaan.

Seorang bekas anggota TUDM yang dikenali sebagai Zaidi semalam telah menunjukkan sikap BIADAP apabila mempolitikkan kematian Ahli Parlimen Paya Besar. Dalam mesej beliau di aplikasi Whattsapp, Zaidi telah menimbulkan persepsi bahawa kerajaan yang ada sekarang 'Merompak' wang rakyat dan kematian Ahli Parlimen tersebut dalam keadaan menyokong sebuah kerajaan korup.

Dalam mesej tersebut juga Zaidi mempersoalkan samada syurga atau neraka tempat kekal sesiapa sahaja yang menyokong kerajaan sekarang. Sikap KURANG AJAR Zaidi telah menimbulkan kemarahan rakyat kerana KEBODOHAN beliau selaku salah seorang pegawai Ketua Menteri P.Pinang Lim Guan Eng dari DAP. Adakah Zaidi kebal daripada tindakan undang undang kerana percaya beliau dilindungi Lim Guan Eng? Perlu diingatkan Zaidi menuduh kerajaan dengan pelbagai tuduhan tanpa bukti tetapi beliau lupa bahawa Lim Guan Eng dan DAP sendiri bergelut dengan kisah skandal rasuah serta pembaziran wang rakyat P.Pinang dalam beberapa projek. Malah Setiausaha Agung DAP itu sendiri kini berdepan dengan tuduhan salahguna kedudukan dan kuasa dalam skandal Banglo Jalan Pin Horn Pulau Pinang.

Zaidi yang masih mahu dikenali sebagai Mejar sebenarnya tidak layak menggunakan panggilan tersebut kerana beliau di PECAT dari TUDM dan bukannya bersara wajib atau pilihan. Mula dikenali kerana kisah dakwat semasa PRU13, DAP tidak menunggu lama bagi mengumpan Zaidi untuk menjadi sebahagian dari 'Keldai' belaan untuk memecahbelahkan kaum Melayu. Sikap Zaidi yang BIADAP ini semakin jelas selepas berjaya dijinakkan DAP. Berapa agaknya jumlah bayaran bulanan yang di terima beliau untuk menjadi BARUA DAP?

Pautan tuduhan Zaidi terhadap kerajaan dan mengaitkan kematian Ahli Parlimen Paya Besar : https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2096702630547118&id=1438654809685240

No comments:

Post a Comment