Thursday 19 April 2018

BELUM BERKUASA SUDAH HINA PENGUNDI SEBAGAI BODOH - SIVARAJH TUNJUK PERANGAI SEBENAR

MAMPUKAH MIC TAWAN P078 DENGAN CALON BUKAN 'ANAK TEMPATAN'? http://yusmanzaharizakaria.blogspot.com/2018/04/mampukah-mic-tawan-p078-dengan-calon.html

Ketua Pemuda MIC, Sivarajh telah menggelarkan penulis sebagai BODOH dalam satu perbualan di aplikasi whatsapp kerana tidak berpuashati dengan penulisan yang diterbitkan.

Apa yang Sivarajh tidak ketahui, penulis merupakan pemgundi di P078 selama 3penggal berturut dan pernah membantu calon MIC sebelum ini dalam 3 PRU lepas.

Memalukan apabila seorang Ketua Pemuda sebuah parti komponen tidak mempunyai daya tahan mental yang kuat apabila berdepan dengan penulisan berdasarkan pemerhatian penulis yang melakukan kerja belakang tabir setiap PRU selama 3 penggal berturut.

Jika beginilah perangai seorang individu yang cuba diangkat MIC sebagai calon P078, maka seeloknya difikirkan semula kerana ternyata Sivarajh tidak sensitif dengan perkataan terhadap pengundi P078 Cameron Highlands.

Penulis boleh menerima kutukan Sivarajh yang menggelarkan penulis sebagai BODOH dan Ambil Duit KVS tetapi apa pula kata pengundi lain yang membaca kutukan Sivarajh di garismasa media sosial penulis? Inikah kriteria bakal calon MIC? Belum berkuasa sudah memandang rendah serta menghina pengundi apatah lagi kalau berkuasa kelak?

Mungkin pengundi lain akan memberi reaksi terhadap kutukan Sivarajh terhadap penulis dan beliau perlu bersedia dengan kritikan daripada pengundi P078 jika benar benar mahu bermain ombak.

No comments:

Post a Comment