Wednesday 12 June 2019

"LOOKS LIKE ME,SOUNDS LIKE ME BUT ITS NOT ME" - KISAH 98 BERULANG?

Menteri Nafi Terlibat Klip Video Panas



Seorang Menteri yang dikaitkan dengan penularan klip video panas telah menafikan penglibatan serta mengecam perbuatan mana mana individu yang cuba mengaitkan nama beliau. Beliau juga telah mengarahkan pihak peguamnya mengambil tindakan terhadap mereka yang menyebarkan klip video panas tersebut.



Negara digemparkan pula dengan pengakuan oleh seorang individu yang juga merupakan Ahli Parti Keadilan Rakyat semalam.

Pautan video pengakuan - PENGAKUAN

Bagaimanapun dikatakan klip video episod ke-2 telah mula tersebar. Sejauh mana kebenaran penyebaran klip tersebut tidak dapat dipastikan lagi. Situasi ini seakan mengimbau peristiwa yang pernah berlaku dalam politik Malaysia sekitar 20 tahun lepas. Ketika itu Timbalan Perdana Menteri yang dikaitkan dengan kesalahan moral telah dihujani dengan pelbagai kisah dari tilam ke buku dan ada foto pegun termasuk pengakuan saksi (mangsa) kepada Perdana Menteri. Adakah cara jijik ini akan berlaku sekali lagi?

Rakyat tidak berminat dengan cara pembunuhan karektor menggunakan salah laku seks kerana tidak memberi sebarang faedah untuk rakyat dan negara. Sebaliknya rakyat mahu Kerajaan Pakatan Harapan yang diberikan mandat memberi tumpuan kepada masalah ekonomi dan memberi faedah sebagaimana diJANJIkan dalam Manifesto PH pada Pru14.

Cukuplah berpolitik dengan cara memesongkan pemikiran rakyat dari permasalahan sebenar dan kembali ke landasan sebenar. Mungkin benar bagai dikatakan netizen akhir akhir ini Kerajaan Pakatan Harapan adalah Kerajaan Sepenggal berikutan KEGAGALAN mereka mentadbir negara.

No comments:

Post a Comment