Thursday 5 December 2019

PECAH PANGGUNG DISEMBER - KISAH PEMBUAT KOPI, ZIP SELUAR DAN ALAT SULIT MENIINDIH JADI MODAL POLITIK?

Skrip Kembali Berulang, Kisah Persundalan Jadi Modal 


Heboh hari ini apabila seorang individu berjambang membuat pengakuan dalam bentuk video berkenaan gangguan seks yang dialaminya. Individu tersebut menggambarkan beliau cuba disemburit oleh seorang pemimpin politik yang pernah panas dengan kisah selera songsang sekitar 1998.

PEGANG KOT🤢🤢

Individu itu mengakui ada membuat pengakuan bersumpah namun pihak media tidak dapat mengesahkan kesahihan SD tersebut. Apa yang mengejutkan apabila individu itu skrip pengakuan serta cara beliau cuba disetubuhi saling tidak tumpah dengan skrip yang pernah didendangkan dahulu. Ini telah menimbulkan persoalan apakah 'Tuan Direktor' masih menggunakan cara 'lama' seperti iklan jual beli tilam dari atas lori.

'CAN I F*** YOU?'

Sampai bila kisah persundalan sesama jenis akan dimainkan? Yang paling menarik ialah pendedahan dilakukan serentak dengan Persidangan Agung Umno dan ini dipercayai akan dimanipulasi bagi mengaitkan Umno sebagai 'Tok Selampit' namun perlu diingatkan Umno tiada KEPENTINGAN berbuat demikian ketika perebutan kuasa dalam parti pihak lawan sedang berlangsung. 

Sudah pasti ada pihak tertentu yang menarik nafas lega apabila timbul sketsa 'Sundal' ini. Siapa yang menarik nafas lega dengan isu ini? Pembaca sendiri mampu menafsir dan membuat spekulasi berdasarkan skrip - Tilam, Kopi, Zip Seluar, Tangan Menjalar dan yang paling penting dialog "You Suka?".

Individu Yang Mendakwa DiCabul Ahli Politik

Cuma agak pelik dengan pilihan individu kali ini. Adakah beliau 'TERPILIH' kerana Jambang, Kumis Tebal, Hidung Mancung atau warna kulit yang agak berbeza dengan perwatakan yang sering digambarkan dalam skrip sebelum sebelum ini? Berubah-ubah selera nampaknya ahli politik itu, mungkin kerana peredaran usia maka yang 'Berbulu Lebih' jadi pilihan kali ini. 

Apapun rakyat sebenarnya sudah JELAK dengan cara skandal sundal menyundal sesama jenis kerana terlalu banyak isu yang jauh lebih penting daripada kisah 'Lawan Pedang'  untuk diberikan perhatian.

No comments:

Post a Comment