Thursday 5 September 2019

PANAS!!! VIDEO SEMBUR.....TERSEBAR LAGI

Panas!!! Video Sembur.....






Heboh diperkatakan dalam media sosial mengenai penularan klip video intim songsang melibatkan individu mirip seorang menteri dari Parti Keadilan Rakyat. Presiden PKR tampil menafikan keteribatan beliau dalam penularan video tersebut. Difahamkan modus operandi video tersebut hampir sama ketika kali pertama ia diedarkan melalui apikasi Whatsapp.

ANWAR NAFI TERLIBAT



Penularan kali ini dikatakan lebih menarik kerana versi penuh diedarkan. Sejauh mana kebenarannya tidak diketahui namun mengapa ia diedarkan disaat pelbagai isu melibatkan rakyat sedang berlaku? Memerhati senario ini, dapat dilihat ianya lebih kepada tekanan politik kepada pihak tertentu sebelum menjelang Oktober. Siapakah pihak yang menekan dan siapa pula yang tertekan?






Desas desus 'Coffee House' menyifatkan penularan kali ini adalah bagi memastikan individu yang mirip seorang Menteri dipecat sekaligus menafikan penguasaan dan mematikan langkah 'Peralihan Kuasa' sepertimana dijanjikan sebelum ini. Malah percaturan siapa akan membentangkan 'Bajet 2020' juga dikatakan terjejas dengan pengedaran klip video tersebut. Ramai pemerhati politik yakin akan berlaku perubahan struktur Kabinet Pakatan Harapan menjelang Oktober dan sudah pasti tekanan bagi merealisasikan 'Perjanjian Kuasa' akan ditimbulkan bagi mengembalikan keyakinan penyokong Pakatan Harapan. Pelik bukan apabila Anwar Ibrahim segera tampil menafikan beliau antara yang terlibat. Mengapa mengelabah? Masih ingat bagaimana seorang Setpol melaungkan #Semburit dan meminta PDRM menahan individu yang dikatakan terlibat dalam video itu? Adakah ini ada kaitan sekaligus menampakkan sesuatu berlaku dalam 'Secawan Air'?

Rakyat memerhati perebutan dan kini sudah bosan dengan cerita skandal seks songsang seperti pernah didendangkan pada zaman PM Ke-4. 


No comments:

Post a Comment