Sunday 23 October 2016

PESERTA KERIS 2314 PUJI ZAHARIN BUTUHKAN NAJIB

Penggiat facebook yang dikenali sebagai Zaharin Yasin dari Umno Bahagian Bandar Tun Razak hari ini berbangga apabila satu klip video memaki Presiden Umno mendapat pujian dari peserta Alumni KERIS 2314 hari ini.

"Kepala butoh Najib Razak tolong aku,haaaa ni aku nak bagitau bila Najib Razak tolong aku?"

Beliau mengakui telah ditegur oleh Timbalan Perdana Menteri mengenai perangai biadap itu namun terus mengengkari teguran Ahmad Zahid Hamidi.

Selaku peserta KERIS 2314, Zaharin perlu sedar bahawa beliau bukanlah nama besar yang boleh menjadi sandaran kepada BN selama ini, malah Parlimen Bandar Tun Razak sendiri di tawan oleh wakil PKR(ketika itu). Ini menunjukkan bahawa Zaharin tidak membawa apa impak kepada Umno dan BN bila PRU13 berlangsung.

Tidakkah klip video itu cukup untuk membuka mata Badan Displin Umno? Mengapa Zaharin begitu istimewa hingga tiada tindakan boleh dikenakan terhadap beliau? Benarkah dakwaan Zaharin yang KERIS 2314 memuji segala tingkah lakunya serta perbuatannya memaki Najib Razak? Malah dalam klip tersebut Zaharin turut menggugut Setiausaha Akhbar PM jika kehendaknya tidak dituruti.

Siapa Zaharin Yasin sebenarnya? Adakah beliau seorang pencatur politik yang ditakuti oleh Menteri serta pemimpin Umno? Tindakan memaki Najib pula direstui oleh KERIS 2314?

No comments:

Post a Comment