Tuesday 16 July 2019

'VIDEO SEMBURIT' JADI IGAUAN NGERI PKR - KIFARAH SEDANG MENIMPA 'KABALAH KABALAH' PKR?

Siapa Dalam PKR Bakal 'Pencen Politik' Awal?



Kemelut dalaman PKR semakin terburai ekoran video perlakuan seks songsang melibatkan ahli PKR bersama seorang lagi individu yang tular dalam pelbagai media. Dalam ertikata lain telah berlaku pergolakan yang tidak lagi boleh di'nyiru'kan apabila pemimpin PKR berbalas kenyataan.

Baca - Isu 'Semburit'

Pergeseran 'Kabalah' dalam PKR dikatakan telah lama wujud namun sentiasa berjaya di'tudung'kan pemimpin atasan mereka. Namun selama mana mereka mampu menutup mulut ahli parti sendiri apabila pelaku seks songsang telah menggemparkan negara apabila mengakui perlakuan tersebut dilakukan dalam sebuah hotel. Akibatnya istilah 'Semburit' menjadi bahan bualan samada realiti ataupun maya.

Klik - Dalang 'Semburit'?



Menambah umpama luka disimbah limau sepucuk surat meminta seorang lagi individu yang berada dalam video Semburit telah diminta untuk bercuti. Berang dengan surat tersebut, pemimpin PKR terpaksa menunjukkan 'Kejantanan' beliau dengan membalas kenyataan seorang lagi pemimpin PKR. Apa sudah jadi kepada
agenda Rakyat yang selama ini di'perjuangkan' oleh Presiden PKR atau lebih dikenali sebagai 'Bakal PM Ke-8'?



Eloklah perbalahan ini diselesaikan oleh Presiden PKR secepatnya kerana sebarang perselisihan hanya akan menyebabkan gelaran 'Bakal PM' akan dicatitkan dalam sejarah politik negara sebagai pemegang gelaran paling lama. Adakah Presiden PKR cukup berani bertindak menghentikan perebutan 'Kabalah Kabalah' yang sekian lama mengidamkan kuasa selepas merampas Putrajaya pada 2018?




No comments:

Post a Comment