Thursday 21 February 2019

PRK SEMENYIH - "ANAK SAYA SUDAH MENYESAL UNDI PAKATAN HARAPAN" - LUAHAN SEORANG BAPA DI SEMENYIH



VIDEO - "Dulu Dia Kata Harapan Bagus, Sekarang Dia Menyesal" - Pengundi Semenyih


Bapa mana yang tidak sayang anak yang ditatang bagai minyak yang penuh. Namun begitu bila sampai saat dewasa, anak perlu membuat keputusan sendiri tanpa pengaruh bapa.

Begitulah yang terjadi kepada si bapa apabila anaknya memilih Pakatan Harapan pada PRU14 dengan harapan agar TOL dihapuskan, harga petrol diturunkan seminimumnya dan PTPTN dilupuskan hutang. 'Panas yang disangka hingga petang, rupanya hujan di tengahari' itulah peribahasa yang terjadi apabila si anak mendapati segala JANJI PH hanyalah JANJI. 

Kini anak terpaksa menebalkan muka apabila HINGGA HARI INI PAKATAN HARAPAN GAGAL TUNAIKAN JANJI MEREKA. Bagaimanapun naluri seorang bapa tidak pernah meminggirkan anaknya. Pada beliau biarlah anak itu BELAJAR BAHAWA DIA TELAH MELAKUKAN KESILAPAN APABILA MEMILIH PAKATAN HARAPAN. 

Pengundi Semenyih perlu ingat pada 2 Mac 2019, mesej jelas perlu dihantar kepada PH bahawa RAKYAT MEMERHATIKAN MEREKA DAN SEGALA TINDAKAN MEREKA dan TIDAK TERAGAK AGAK MENGGUNAKAN KUASA RAKYAT BAGI MENGAJAR PAKATAN HARAPAN SUPAYA TIDAK MENIPU RAKYAT.

No comments:

Post a Comment