Saturday 16 February 2019

PRK SEMENYIH - KETUA ARMADA PPBM KANTOI, KHALID ISMATH BIDAS 'DRAMA CE-REKA' SYED SADDIQ

Cubaan Raih Simpati Jadi Modal Ketua Armada PPBM Dalam Kempen 



Menteri Belia Dan Sukan, Syed Saddiq mendakwa beliau di serang penyokong Barisan Nasional semasa pencalonan PRK N24 Semenyih selesai pagi tadi. Beliau yang telah membuat laporan polis atas kejadian tersebut turut mendakwa di serang 'Dengan Ganas' salah seorang Exco Pemuda Umno ketika kejadian berlaku. Difahamkan kejadian tersebut terjadi apabila Menteri berkenaan berjalan kaki melintasi laluan yang dipenuhi penyokong BN.


Laporan Polis oleh Syed Saddiq.

Apa MOTIF Syed Saddiq memilih laluan tersebut sedangkan beliau tahu pihak berkuasa telah mengkhaskan laluan itu untuk penyokong BN dan PAS berkumpul?  Adakah beliau cuba 'Test Market' bagi melihat sokongan Anak Muda yang dikatakan semakin menolak Pakatan Harapan atau beliau sengaja mencari publisiti bagi memburukkan pihak lawan? 



Difahamkan juga PPBM kini semakin tertekan apabila sokongan pengundi muda di Semenyih mula menunjukkan trend menyokong kerjasama antara BN dan PAS pada PRK ini. Selaku Ketua Armada sudah pasti Syed antara yang akan diberikan tanggungjawab memikat kembali anak muda Semenyih di sebalik KEGAGALAN PAKATAN HARAPAN menunaikan JANJI MANIFESTO terutama membabitkan Pinjaman PTPTN dan beberapa isu lain di Semenyih.



No comments:

Post a Comment