Saturday, 12 September 2015

Artis "X" Dari Rancangan Realiti Ambil Ganja Sebelum Ke Pentas.

Setiap artis ada gaya penampilan tersendiri diatas pentas.Walau seramai mana peminat andai gaya hidup tidak sihat diamalkan maka karier tidak akan pergi jauh.

Ganja antara bahan terlarang yang diambil oleh artis yang tidak yakin kepada diri sendiri.Di barat budaya mengambil ganja adalah perkara biasa buat artis mereka.

Di Malaysia tidak dapat dinafikan penyalahgunaan dadah jenis ganja oleh artis.Bukan sahaja untuk keyakinan dipentas malahan bahan tersebut menjadi sebahagian hidup mereka.

Artis rancangan realiti juga ada yang terbabit dengan pengambilan ganja.Perlukah mereka bergantung kepada khayalan ini untuk berada dipentas.Artis "X" dari rancangan realiti popular antara pengguna ganja.

Jika dilihat luaran sememangnya tidak akan disyaki pembabitan beliau.Hanya yang mengenali tahu "X" memgambil ganja sebelum ke pentas.

Apakah artis "X" tersebut tidak tahu bahawa pengambilan dadah itu adalah penamat karier beliau sebagai artis.Hentikanlah tabiat itu sebelum peminat tahu dan mula membenci.

Persatuan Artis juga sebaiknya memantau artis yang bernaung dibawah persatuan agar mereka bersih dari sebarang pengambilan dadah.