Tuesday 22 January 2019

PRK CAMERON HIGHLANDS - EDISI VIDEO KANTOI!! SIAPA SEBENARNYA CUBA ALIH ISU SALAHGUNA ASET KERAJAAN?

Satu Jari Tuding, 4 Jari Patah Balik, Terbukti PH Kantoi Salahguna Aset Kerajaan Negeri 



Gempar kisah Pilihanraya Kecil P078 Cameron Highlands apabila tersebar klip video kenderaan milik Kerajaan Negeri Pahang digunakan oleh Pakatan Harapan untuk berkempen bagi pihak mereka.



Lebih memilukan lagi tersebar pula beberapa klip video aksi 'desperado' seorang Timbalan Menteri bersama kumpulan cuba 'Menegak Benang Basah'. Difahamkan laporan polis telah dilakukan pihak yang di serang seperti dalam klip video tersebut.


Wajarkah seorang Timbalan Menteri bertindak seperti itu? Beliau tidak memcerminkan ciri ciri kepimpinan yang baik apabila terjerit jerit seolah 'kerasukan' bila bercakap. Difahamkan calon BN dan rombongan kempen telah membuat laporan polis atas insiden tersebut dan menyerahkan kepada pihak berkuasa untuk menyiasat kes.

Agak pelik apabila terbukti kantoi namun ada yang masih mahu menuntut pihak lain memohon maaf. Adakah klip klip video yang tersebar tidak cukup sebagai bukti bahawa sememangnya ada penyalahgunaan kuasa terhadap aset kerajaan negeri?

Nampaknya PRK CH ini tidak menjadi medan bagi PH membentangkan cadangan penambahbaikan ekonomi pengundi tetapi hanyalah sebagai pusat kitar semula bahan bahan PRU14. Adakah rakyat Cameron Highlands mahu TERTIPU lagi?



No comments:

Post a Comment