Friday 4 January 2019

PRK CAMERON HIGHLANDS - 'TIADA JANJI TAPI LIHAT BUKTI', BN SENTIASA PEKA DENGAN MASALAH RAKYAT

Jambatan 'Viral' Kini Berwajah Baru Hasil Usaha BN Di Bawah Wan Rosdy

Masih ingat kisah sebuah jambatan gantung yang menjadi viral seluruh negara hingga ke luar negara? Kisah tersebut tular apabila dinaikmuat dalam media sosial hingga mendapat kecaman hebat netizen dan Barisan Nasional dipersalahkan kononnya tidak prihatin dengan keperluan rakyat.

Bagaimanapun dengan usahaAdun Jelai (BN) Dato Sri Wan Rosdy mengambil tindakan proaktif menyelesaikan masalah tersebut. Beliau menjelaskan perkara sebenar mengenai perkara tersebut dan menyatakan pembinaan jambatan baru memang ada dalam perancangan DUN.

Video penjelasan ADUN Jelai -youtu.be/ojNLtkecVE

Turut menggemparkan negara apabila seorang warga emas mengakui beliau berlakon melintasi jambatan tersebut dan di bayar oleh seorang individu.

Video Warga Emas - youtu.be/xyQmL3qj88o

Terkini usaha BN di bawah Adun Jelai yang kini merupakan Menteri Besar Pahang telah membawa nafas baru kepada penduduk kampung. Jambatan yang dijanjikan telah siap sepenuhnya dan sudah digunakan penduduk kampung dengan selesa. Menariknya kini jambatan tersebut bukan sahaja boleh dilalui pejalan kaki malah motorsikal juga boleh melintasi sungai menggunakan jambatan tersebut. Satu klip video dari Pahangku Media menunjukkan keberkesanan gerak kerja Barisan Nasional yang digerakkan bagi memastikan rakyat sentiasa terbela.

Klip video dari Pahangku Media - youtu.be/boq_Lq3hhFc -

Terbukti Barisan Nasional merupakan pembela Rakyat dan slogan yang digunakan Menteri Besar Pahang merupakan menifestasi yang sangat bermakna bagi menangkis pandangan sinis pihak lawan yang sentiasa mahu merendahkan maruah BN. Terimakasih Dato Sri Wan Rosdy dan Barisan Nasional.

No comments:

Post a Comment