Monday 26 December 2016

"HORMAT SIKIT PADA TUN DAN HARAPAN RAKYAT LA CI**I!!!" - AKTIVIS POLITIK PRO PKR SINDIR PPBM





TIDAK TAHU TUTUP MULUT - AKTIVIS PRO PKR SINDIR PPBM ISU ANINA

Seorang demi seorang penyokong tegar Mahathir mula gelisah dengan kisah 'Perang Dunia Ke-5' PPBM dan mereka mula menyuarakannya di laman media sosial masing masing.

Salah seorang daripada mereka ialah suami kepada 'Ratu Naga' yang sebelum ini bermati-matian mempromosi PPBM sebelaum menyertai PKR. Menurut sumber tindakan Ratu Naga menyertai PKR adalah kerana kecewa dengan Mahathir yang enggan melayan beliau dalam satu perjumpaan tertutup media maya pro Mahathir tidak lama dahulu. Mahathir juga enggan melayan permintaan Ratu Naga yang dikatakan meminta sejumlah wang sebagai upah untuk kerja kerja mengumpul maklumat untuk melengkapkan petisyen Deklarasi Rakyat yang gagal dipersembaghkan kepada Yang DiPertuan Agung. Kejutan berlaku semasa tempoh mengumpul tandatangan apabila seorang pemuda telah mendakwa Ratu Naga menipu beliau dalam urus niaga penama untuk menandatangani petisyen tersebut. Ratu Naga di dakwa berjanji untuk membayar RM5000.00 untuk data yang akan dimasukkan sebagai penyokong deklarasi namun pemuda tersebut tidak mendapat bayaran penuh. Oleh kerana berasa tertipu maka beliau tampil mendedahkan semua penipuan oleh Ratu Naga dan hal ini dipercayai menjadi salah satu sebab Mahathir enggan lagi menggunakan khidmat Ratu Naga.

Dalam isu Anina Saadudin pula, Ratu Naga cuba memperlekehkan kemampuan pasukan siber Mahathir dan Ketua Srikandi PPBM apabila membandingkan cara ahli Parlimen PKR menguruskan semua kerja tanpa menggunakan ramai khidmat pembantu tidak seperti Anina yang telah melantik beberapa orang sebagai pembantu khas beliau walau belum bergelar ahli parlimen dan masih dalam tajaan. Sindiran sinis Ratu Naga dipercayai adalah perintah dari seseorang yang pernah rapat dan pernah bekerjasama dengannya sebelum menyertai PKR.


Di bawah adalah transkrip dari akaun facebook suami Ratu Naga.


~Isu sayap Srikandi PPBM ni betul2 buat saya meluat rasa nk muntah....cukup2 la menyalak tu...lu org nk bising2 mcm lahanat pasal apa? Lu betul2 dont have respect pd Tun dan harapan rakyat. What the fuck are u people thinking?

Kejar jwtn jd agenda utama lu org ka? Meluat la baca, geli pun ada la.....Lu org tk penting la, yg penting harapan rakyat......mcm ni ke lu org kata berjuang untuk rakyat bila gugur dr jwtn 'protem' lu org menyalak2 mcm anjing kena pukul? Kalau lu org tk boleh hormat keputusan kepimpinan mcm mana lu expect rakyat dan ahli parti nk hormat lu?


Saya aktivist politik saja, dok tepi jalan bkn ada apa2 jwtn tp saya letakn keutamaan saya pd rakyat sbb saya rakyat....Lu ingat jwtn yg lu kejar tu boleh bwk mati ka? Nk org hormat lu tp lu tk cermin diri sendiri sama ada lu org layak atau tk?

Hormat skit pada Tun dan harapan rakyat la cibai!!! Perangai mcm lahanat lu org ni......nk attack saya balik lps ni, please make sure lu org ada enough weapon in ur arsenal....i dont give a fuck who u are...keutamaan saya bukan lu org tp perjuangan rakyat!!!~

Pautan kepada pemilik akaun facebook : https://www.facebook.com/ezadsolaris#

No comments:

Post a Comment