Saturday 3 December 2016

#Pau2016 - NAJIB 'TAMPAR' PEMBANGKANG

"BR1M,bukan dedak...saya buat untuk bantu rakyat..kalau tak mahu jangan ambil BR1M..kita akan naikkan hingga RM1,500 seperti kita janjikan dan akan kita serahkan dengan tangan kita sendiri"

Tamparan hebat dari Presiden Umno kepada mereka yang menuduh skim tersebut sebagai dedak dan sebagai bukti kerajaan mendengar suara rakyat beliau turut menyatakan pada masa depan bantuan ini akan diserahkan 'byhand' kepada mereka yang layak.

Projek perumahan untuk golongan muda turut diumumkan Najib sebagai tanda penghargaan kepada anak muda dan skim ini melalui cara sewa beli dan memudahcara mereka memiliki hartanah. Pelbagai pembangunan perumahan sedang di rangka oleh kerajaan untuk membantu rakyat dan ini tidak pula di sentuh pembangkang. Subsidi ini hanya diperkenalkan oleh kerajaan Malaysia dan ini merupakan antara janji yang dilunaskan kepada rakyat atas keprihatinan Umno untuk rakyat.

"Bab pihak sana, mereka hanya memperkudakan rakyat demi kepentingan politik sahaja dan bukan untuk rakyat"- Najib Razak.

"Kerajaan pimpinan Umno tidak hanya beri omong kosong,tetapi kita terus memberi rakyat keselesaan hingga mencapai apa yang kita rancang dalam TN50".

No comments:

Post a Comment